31 mars 2011

Skitväder!

Det var ju typiskt! Bara för att vi precis gick in i April så var det jäkla aprilvädret tvunget att komma med stormsteg! Jaja, jag tror på det gamla talesättet "snön som kommer nu är bara till för att äta upp den gamla snön som ligger" Jag är då utvilad efter en god natts sömn, så bring it on f*cking snow, you can't rain on my parade! Tur man inte är en av dem som redan skiftat till sommarsulor på sina bilar iaf.

Idag är det då alltså Fredag 1 April, officiellt första dagen på våren då eller nåt. Jag har druckit en frukost-shake och inväntar lite kaffefrämmande, trevligt! Jonas skulle komma hem tidigare från jobbet så att jag kan fara iväg och klippa mig :) *guld* Sedan får vi se vad vi hittar på resten av fredagen. Kan ju alltid hoppas på att de ringer från expert och meddelar att försäkringen är godkänd och det är fritt fram att komma och plocka med en ny TV hem ;)

Middagen idag kommer bestå av kycklingsallad. Enkelt och gott och iaf halvnyttigt! Skulle få främmande i form av en Malin med sonen Viggo, men då skulle hon jobba hela dagen så det sket sig! Vi gör ett nytt försök på måndag istället. Vi träffas alltför sällan nu, pga av diverse sjukdomar och dylikt som bara avlöser varann.
Liv ska få sitt efterlängtade fredagsmysgodis och sedan är det bara att ladda inför morgondagens festligheter. :) Är det någon bekant som ska ut på galejj i Piteå i morrn är det bara att hojta så kanske vi ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar