31 mars 2011

Torsdagkväll

Jahapp, då var det torsdagkväll här i huset. Efter dagishämtning var vi och storhandlade på Willys. Jag blev stoppad av polisen och fick blåsa och visa körkort. Varför kommer det sig att man blir lika nervös varje gång fastän man inget har att dölja?? Liv hann även försvinna en stund inne på Willys, precis innan hjärtat hamnade i halsgropen och jag höll på att bli lite lagom nervös så kom hon springandes med en kaviartub hon tyckte vi skulle köpa. Alltså, hon verkar vara väldigt självständig den lilla damen, då hon törs försvinna sådär. Och det är väl bra, på både gott och ont.
Barnen sover nu i sina sängar efter en ruschig kväll. Elvis har kommit in i nån sorts 1års-trots i förtid. Ska testa göra saker han vet att han inte får (ex vrida på spisplattorna) och när man tillrättavisar honom får han nån sorts psykos och lägger sig på golvet och gallskriker.. Undrar sa flundran vem han ärvt humöret av??? ;)

Liv hon har suttit vid datorn och sett film då vi fortfarande inte har någon TV. Jaja, nog överlever vi utan tv några dagar till, hoppas jag! *haha* I morrn hoppas jag på att få klippa mig, min nacke ser ut som en risig buske, eller hela frillan ser egentligen ut som ett tvättäkta skatbo som en tvättbjörn designat. (min hårfärg är mäkta flammig) Sedan blir det bolaget och inhandla lite rödtjut till lördagkvällen då jag och min käre make ska ut och svänga våra lurviga. Fy tusan vad det ska bli kul! Första gången vi har barnvakt åt bägge barnen och de ska sova borta! :)

Näää, om man skulle dricka en kopp te och käka lite luft och kanske ringa och vara social med någon i brist på annat (TV-tittande) och sedan göra en tidig kväll med Isfolket då kanske, Jonas är ändå borta hos en jobbarkompis och ser hockey.. Ha en fin kväll allihopa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar