29 april 2011

Helg igen..

... och jag är som vanligt usel på att uppdatera bloggen. Men en blogg var nog inte riktigt vad jag har varken tid, ork lust eller energi till att hålla uppdaterad konstant. Jaja, man har ju prövat iaf.
Minns den tiden då jag skrev i min kära dagbok, det var samma sak där. Kunde dröja evigheter mellan inläggen. Ena gången skrev jag om nån pojkvän, nån fest eller dylikt, nästa gång man skrev så handlade det om nån ny pojkvän, eller en annan fest eller liknande.. Eller skitsnack om kompisar, vem som var ens bästa vän just för stunden, det vände fort! *haha* Och hästar, det handlade MYCKET om hästar!

Ja... Helg igen som sagt, Valborgshelg. I morgon är det 1 år sedan Elvis var beräknad att komma till världen, men han valde att stanna i magen 4 dagar till. Och inte gör det nåt såhär i efterhand :)
På Söndag får vi främmande. Lisa, Anders och deras snart 1åring Edvin kommer och äter och umgås med oss. Ska bli kul :) Annars är helgen rätt oplanerad än så länge. Jag hade tänkt festa och fara ut på krogen i morrn, men då jag insåg att det faktiskt är valborgs så var jag inte så sugen längre. Valborgs brukar vi ju grilla och mysa hela familjen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar