5 april 2011

ooppsss..

Råkade radera alla kommentarer.. Det var bara ett litet missöde, klart jag vill ha kommentarer! :)

Idag är det Tisdag. Solen skiner och himmelen är blå, än så länge.. Tyvärr blir det lite mycket innevistelse nu nån dag, Elvis är jätteförkyld.. Kom som en blixt från klar himmel, så jag hoppas det går över lika fort. Tur han ändå är världens solstråle trots grönsnoret som hänger som två skosnören konstant!
I natt har han sovit bra, vaknat och gnällt några ggr men jag har inte behövt gå in till honom iaf, utan han har somnat om själv.
Jag nyser oxå för fullt dock, hoppas det inte bryter ut på samma sätt, skulle inte vara så snyggt om jag oxå gick med snor dinglandes från näsan, haha!

Hoppas att vi får en rekvisition i brevlådan idag och kan fara och inhandla en ny TV, för nu är jag goooode less på att vara utan! Så trist att inte kunna sätta sig i soffan framför en bra film eller serie med en kopp te då ungarna somnat.

Elvis har en ny passion, RUSSIN! Han fullkomligt älskar russin, precis som sin syster :)

Nu blir det en till kopp kaffe och så ska jag leka lite med snorungen här hemma. Passa på med extra Elvis-mys då storasyster är på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar